TAAZ.COM

Nu ska ni allt vara glada för nu ska jag avslöja en super duper skit bra sida för er :)
Den heter då taaz.com lr aa ni ska då gå in där.
Taaz är en sida där du kan sminka dig själv, ändra: hår, ögonlins, smink då och glajer.
Lr, aa ni kan ju kolla själva .
Ni klickar bara på upload foto som är högst upp och då ska det säkert komma upp en ruta där
ni kan registrera er. De e gratis och inte farligt och blablabla.
Ni laddar upp en bild och blir vägledda till ett fantaskist resultat.
Och nu mina damer och herrar, ska jag visa ett exempel som jag har gjort :


Otroligt säger jag bara, OTROLIGT
För dem som har öppen mun så kan manbleka tänderna :D

Kommentarer
Postat av: clara

wowowowo. hur snygg som helst. du är verkligen bra ;)

2009-10-30 @ 10:53:14
URL: http://styleandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0