Nu är det dags för..

MIN ÖNSKELISTA ! :D
För alla damer och herrar, här kommer den :
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦
♦ Plasma TV                                                                          
♦ TV bänk                                                                              
♦ Sydocka/ provdocka                                                             
♦ WII e alltid kul                                                                     
♦ Guitarr hero DJ                                                                    
♦ Symaskin                                                                            
♦ Presentkort på alla möjliga affärer                                         
♦ Väst                                                                                    
♦ Vår/ höst jacka                                                                    
♦ Nintendo IS eller vad det heter :)
Dator + dataskärm, eller en stationär                                         
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

PS: Jag kommer troligtvis inte att få något eftersom det är så dyrt, så tro inte att jag e värsta rika divan som får vad hon vill. Men önska kan man ju alltid ;)
Och jag kommer inte heller ihåg allt som jag önskar mig, så det finns mer!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tjenixen! När gör du klar min blogg? Förlåt att jag tjatar men jag vill ha den klar. Du behöver inte stressa.



Kram Kussen Julia



Ps. Ha en bra dag!!!:)

2009-11-27 @ 19:30:16
URL: http://lillajulle.blogg.se/
Postat av: saffran

jag vill också ha DJ hero :D

2009-11-28 @ 14:42:14
URL: http://saffranvera.blogg.se/
Postat av: clara

hej alexandra<3 skulle du vilja göra en header till mig din är så fin :)

2009-11-28 @ 18:12:57
URL: http://styleandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0