JAG VET..

jag bloggar skit lite och måste uppdatera och lalala..
Men nu är jag tillbaks. Jag har inte haft tid, eller okej jag har men det är så mycket plugg och årkar inte sätta igång datorn. HAHA , nu tänker ni att jag e skit slö och sitter framför tv:n med en nutella macka, okej jag e de :)
Nu är det ju härliga fredag och har precis kollat klart på tv4play, mammas pojkar med en påse chili nötter! missade alltså det i.. onsdags ?
Nu ska jag inte babbla på för mycket och förbered er på en tråkig helg för jag har en stor plugg helg -.- Eller jag kanske ska till herta imorn men vi får se.

JUSTE, ny design kommer från WWW.ELLAONLY.BLOGG.SE
här kommer en mini bild på the beautiful design !


Alltså design från ellaonly, besök blogg! :) PUSSAR OCH ETT STORT TACK FRÅN ELLA <3

Kommentarer
Postat av: ella♥

love you allballe! sätter upp designen i kväll! :)

<333333

2009-11-21 @ 17:30:12
URL: http://ellaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0