Grå dag


Jag vaknade runt 8:30 och ska snart börja fixa mig .
Nu är nog tiden för mig att börja tänka vad jag önskar mig till jul ..
Antligen en plastma fast jag har en tjockis tv, en ny dator eller mer minne men jag känner att datan är så seg satt en ny dator är ingen dum idé, en symaskin eller röstlalala till min studio.
Dem är de stora sakerna jag kan behöva , eller snarare vill ha.
Annars, så har jag inga planer för dagen .
kanske ska hjälpa till med löven utanför och städa mitt rum .
Men ni vet var ni hittar mig (a) ;) <3
Ha det bra !


Hade inte så många bilder,


Kommentarer
Postat av: ella♥

jag har en veckans blogg tävling på min blogg! vinnaren får en månads länkning! <333

2009-11-01 @ 13:16:06
URL: http://ellaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0