Alla gör sånna här frågor på sína bloggar så här kommer dom ..


Sånt ni inte visste om mig,

◊ För något år sen var jag "kär" i Peter Jihde, eller jag tyckte att han var snygg.
◊ Jag fick damp när jag fick reda på att david beckham hade en fru,
◊ Jag älskar tornados. Min dröm är att se en :D
◊ Jag gråter nästan aldrig till filmer, bara när det inte ens e sorligt. Garvar oftast åt det ni kallar "sorligt" ,
HAHA kommer ni ihåg Rent ? :)
◊ Jag är baktokig! så fort vi har slut på bakelser hemma så ska jag alltid baka. Om det finns gärna med choklad, eller höhö alltid med choklad :D

Jag gillar inte Coca Cola längre ! :O

- Ja , det var kanske inte så mycket men så fort tankarna är vakna så skriver jag mer inlägg om sånt här. 
  Om ni vill det förståss ;)


Kommentarer
Postat av: Aina

Har du gjort headern själv?

2009-11-24 @ 17:23:56
URL: http://singit.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan! Gillar du inte cola längre?? Har du inte gjort min blogg klar? Eller har du inte hunnit??



Kramar din kusse julia <3<3

2009-11-25 @ 16:33:04
URL: http://lillajulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0