svar på frågestunden!

   
Anonym om Frågestund:
kan ni säga vilka ni e? ni som har komenterat, om de inte är alle själv som har gjort de, hahah

svar: haha, nej det e inte jag ;)<3
19 Maj, 20:21 
Anonym om Frågestund:
blablalbal

 svar: ?
19 Maj, 19:58 
Anonym om Frågestund:
vart handlar du dina kläder ? 
 
 svar: det är olika, men jag köper oftast på ginatricot, hm och jc om jag ska köpa jeans.
19 Maj, 19:57 
mandis om Frågestund:
en låt till dig!!hahah
va gör du nu för tiden varför hör du alldrig av dig, de var alldeles för länge sen vi sågs,


hah kommer du på vilken låt de är? om du gör de säg dde till mig så får du en pöööss. hahah
ha så kul,

svar: hehe, jag fattar inte riktigt :S
19 Maj, 19:57 
Anonym om Frågestund:
hejhej:D

 svar: hej :)
19 Maj, 19:56 
vickan. om Frågestund:
dehär är inte igentiligen en fråga men...
jag vet att du tvekar på att sluta blogga men gör inte det, du skriver bra och den är skit snygg :)

 svar: tack så mycket!
19 Maj, 19:54 
vickan. om Frågestund:
ska vi shoppa i helgen ? :D haha

 jag kanske ska vara med Emma om hon kommer hem med båten på lördag, men annars kan vi göra de :) §
19 Maj, 19:53 
anonym om Frågestund:
är du alltid sådär lika söt?

 haha, ja du, ehm typ :) och tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0