My honey is home

Idag som alla vet, var det ju skolavslutning! :D
Ibörjan tänkte jag inte sätta på mej klänningen appropå vädret, men sen tänkte jag men vafan de e ju skolavslutning. :)
Vi började med samling i klassrummet och sen gick alla ner till föreningsgården.
det var en massa underhållningar där och ett jobbigt moment med rektorn som pratar.
Vi gick sen upp till klassrummet där presentutdelning hölls samt bilder och mingel.
Carl-johan började gråta :'(
Haha, alla typ böla :)

Sen var det planerat att ja, alla skulle vara efter, men de blev typ inget.
Jag gick och hämtade min mobil på glitter, vilken tur man har att det finns snälla männinskor som lämnar det dem hittat i kassan!
Nu måste jag gå igenom alla mina sms jag fick,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0