Darlings , I'm home !


Nu har jag anlänt till Sverge ,
lr snarare klockan 6 .
Vi alla har bastat varje kväll i vår finska bastu och hoppat i badet med grå lera i botten :D
Det var otroligt fint väder .
Jag har så många bilder att visa er med dem e så många så dem får ett eget inlägg ;)
Jag fick åxo en sticka som jag har gått runt med i några dagar .
Jag tog ut den delen som stack ut som var en centimeter lång
 och till sist fick vi ut dem bilten som var inne i foten ,
En halv centimeter,   fatta vad ont :O
men iaf ,
På onsdag ska jag igen åka bort ,
fast till Italien ! :D
Åh det kommer att bli så bra ,
förut bloggen då :(
Jag har ingen dator där men om jag hittar ett internetcafe ska jag skryta på ;)
Den andra dåliga nyheten är att jag är borta i en hel månad .
Här kommer bilder på den stranden vi ska till i Italien :)


Underbart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0