I italien ,

Hej ,
Nu har jag àntligen hittat ett internetcafe !
Vi har badat i det fantastiska havet , man badar typ i en pool ?
Och allt e bara underbart .
VI kanske ska skaffa ett sommarstàlle hàr , as bra ju !
Dà kan jag àka hit med polarna och bara chilla en helg lr ngt ? :)
Vi ska snart gà och kàka , och jag ska ta den beròmda pizzan !
àhh , dem e sàà gooda  :P
Men iaf , sà ska vi till vàrsta bad stàllet imorn och dà snackar jag om dem grymmaste ruschbanorna :D
Haha , lilla tònt alexandra .
Men nàr jag kommer hem sà ska jag allt bomba bloggen med bilder .
Ojuste bara pà dem hàr fòrsta dagarna har jag blivit en pepparkaka , som jag tror att Emma t kommer att àta upp :D
Haha jag skoja .
Snart e min tid slut :S
Hoppas att ni ocksà har de bra ,
àlskar er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0