Hemma,

och jag är inte glad .
Jag vil inte hem , jag vill vara borta för ett tag ..
Skippa mitt liv , bara sådär .
Glömma dem som bara är ivägen , och skapa nytt .
Men nu har jag åtevänt till miitt liv !

Som alla kanske märkt så e jag äntligen *host hemma .
Och jag har shoppat upp hela italien :D
köpt väska kläder smycken m.m.
Jag e en svart blondin som snart kommer att bli alexandra igen .
Dont worry .
Jag har jätte tråkigt idag och snälla snälla , om ngn ser det här så ring mej !
EN FLICKA I NÖD !
Ni kanske förväntar er att jag ska skriva om fantastiska italien , 
men de har jag iinge lust med.
Det fåraltså bli ett annat inlägg ,
men jag lovar att skriva .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0