sommaren tar över bloggen ,

Som ni har märkt har jag inte skrivit på as länge (nåra dar)
sommaren får en att glömma datorn ,
But now i'm back !

Typ i måndas lr lördas (kmr nt ihåg)
träffade jag underbara CLARA !
Vi träffades på morgonen i stan och stannade på lunsch där .
Vi gick runt och shoppade lite innan de va dags att åka hem .
Hon köpte en söt t-skirt vit-rosa randig (från bikbok) , och jag köpte en blå kofta från cubus och en t-skirt från gina .
tyvärr ingen bild på dem .
Hon sov här och vi typ badade hela dagen efter .

Sen har jag vart med nåra kompisar dagarna efter ..
pallar inte berätta -

Till sist var jag med amanda idag ,
Påväg hem till Amanda fick jag sällskap av Vickan .
vi kollade på film hos henne sen drog vi te gidissvampen .
vi gick igen kyrkogården och vattnade lite blommor , och doppade våra fötter i en sval fontän , hehe ..
Och så klart fanns de mynt i fontänen , och ni kan tänka vad vi tänkte på .
kyrkan - godissvampen :P AA jag tror ni fattar .
Men vi har faktist respekt för dem  döda så vi lät bli .
vi drog hem te mej och käka  missbildad hambörgare utan bröd (halv 4 på eftermiddan) :)
Sen kolla vi på skräck och sminkade oss till "modeller" .

Haha de va min dag , ha de bra !


En missbildad bild på mej och Clara älsklingen

Kommentarer
Postat av: Ck

älskar dig måste ses snart, & du måste komma hit och sovaaaaaaaaaaaa <3

2009-08-15 @ 15:26:46
URL: http://styleandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0